Як вибрати саме якісну технічну продукцію?

Як вибрати саме якісну технічну продукцію?

     Одним із напрямків діяльності команди від торгівельної марки RV-ZAFT® є реалізація та впровадження систем моніторингу, управління і безпеки, в тому числі – технічних засобів відеоспостереження. Саме відеоспостереження набуло високих темпів впровадження у всіх сферах життя і діяльності людини. Відеокамери, які забезпечують цілодобовий контроль за ситуацією, стали неймовірно модними не тільки в підприємствах і установах,  а також серед широких верств населення. Тому наша фірма забезпечує постачання і продаж апаратури відеоспостереження відповідно класифікації: 1. Для дому і малого офісу; 2. Середньої цінової категорії з додатковими можливостями контролю та підключення в більш потужні локальні мережі підприємств, організацій, установ; 3. Професійне обладнання, яке має найбільші можливості масштабування та інтеграції з потужними системами відеоаналітики і «Розумним містом». З цього логічно слідує необхідність розділення споживачів засобів відеоспостереження на дві основних групи: «Населення» і «Корпоративні споживачі». Це розділення можна віднести майже до всіх видів технічної продукції, виробництво яких пов’язано з високими технологіями. Населення і посадові особи великих підприємств використовують різний підхід до вибору номенклатури продукції, але у всіх них завжди стає питання її якості і відповідності споживчим вимогам. Наголошуємо, що у багатьох споживачів присутнє спотворене розуміння якості. Позиціювання технічного засобу, як якісного зразку, повинно бути об’єктивним, безумовним і підтвердженим доказовою базою. Воно не повинно визначатись тільки на підставі нав’язаних думок продавців і консультантів. Тому перед кожним покупцем, крім мети вибору якісної продукції, стає проблема правильного вибору продавця або виконавця. І це незалежно від того, до якої групи відноситься покупець, він же – споживач.

     Чи завжди перед споживачем постає питання, як вибрати ту чи іншу технічну продукцію? Мабуть, дуже часто. Багато споживачів, переважно, вимагають від постачальника якісний продукт за мінімальні гроші — це правильне і абсолютно нормальне бажання. Проте вибір — завжди за вами. І він повинен виправдовувати витрачені кошти. Якщо грошових коштів на купівлю на даний час недостатньо, то, ймовірно, кращим рішенням стане почекати з придбанням або взагалі відмовитися від реалізації даного проекту (це порада № 1). Немає сенсу інвестувати гроші в те обладнання, яке себе не виправдає. Необхідно розуміти, що за якість, надійність, довговічність і гарантію відмінної роботи необхідно платити. Вибраний вами продукт повинен коштувати рівно стільки, на скільки відповідають його споживчі характеристики і якість, не більше – не менше. Це класичний ідеал, досягти його важко, але цілком ймовірно до нього наблизитись. Тому в країні повинні діяти закони, які допомагають в цьому споживачам. Споживачі не обов’язково повинні дуже глибоко розбиратись в продукції, вони повинні скласти свої вимоги і отримати 100-відсотково якісний продукт за адекватні гроші. Якість – вона «і в Африці» якість, вона безумовна і регламентована для всіх цивілізованих людей. Тобто проблема натрапити на недобросовісного продавця технічних товарів і послуг залишається поки дуже поширеною. Порада №2 – вибирайте досвідчених продавців, постарайтесь розпізнати і уникнути бажання сумнівних продавців нав’язливо вплинути на ваш вибір.  

     Для прикладу, візьмемо сферу систем  відеоспостереження, де дуже висока конкуренція і невеликий  сегмент ринку, щоб показати, як потрібно вибирати  якісну технічну продукцію. Ці ознаки є універсальними для технічної продукції, щоб бути впевненим у придбаному товарі.

ВИРОБНИКИ

     На якість продукції впливають різноманітні чинники – це відповідність рівня кваліфікації персоналу, вдосконалення організації виробництва і праці, підвищення виробничої дисципліни та відповідальності за якість продукції, наявність у виробника сучасного конструкторського бюро або відділу «продвинутих» розробників. В основному всі чинники, тісно пов'язані між собою і всі вони впливають на якість продукції. Але необхідно пам'ятати, що на кожному етапі розвитку підприємства ступінь впливу цих чинників неоднаковий. Тому відповідні відділи підприємства повинні їх ранжувати за ступенем впливу і віддавати перевагу тим з них, які найбільшою мірою впливають на якість продукції. Це дозволить з меншими витратами і більш ефективно управляти якістю продукції. Команда від торгової марки RV-ZAFT® має одну індивідуальну думку стосовно виробників засобів відеоспостереження: «Керівники підприємства-виробника повинні жити і дихати своїми ідеями, йти в ногу з часом, дорожити своє репутацією. Якщо підприємство створене тільки для отримання швидкого максимального прибутку, виробляючі дешеві технічні засоби або клони інших засобів, питання про якість продукції не буде пріоритетним, не говорячи вже про питання наукової організації виробництва з використанням новітніх технологій.» Порада № 3 (суто від нашої команди) – постарайтесь визначити рівень виробника. Це можна зробити, наприклад, запросивши у продавця детальну інформацію про виробника, або зайти на його сайт і хоча б інтуїтивно оцінити рівень сайту і потужності виробництва. Інформація про достойних виробників завжди чесна, однозначна і вичерпна. 

     Надійність, престиж, репутація необхідні для досягнення підприємством стійкого і тривалого ділового успіху: висока  репутація дає ефект придбання підприємством певної ринкової сили у тому сенсі, що приводить до зменшення чутливості споживачів до ціни на продукцію; репутація захищає виробника від конкурентів і зміцнює позиції щодо товарів-замінників; висока репутація полегшує доступ підприємства до ресурсів (фінансових, інформаційних, трудових і інших); вона сприяє розвитку позитивних зв’язків з партнерами, постачальниками, клієнтами. Репутація для підприємства є стратегічним активом і компанії необхідно формувати цей актив у відповідності не лише до зовнішніх, а і до внутрішніх умов господарювання.

       Якість продукції - найважливіший показник діяльності підприємства. Підвищення якості продукції значною мірою визначає виживаність підприємства в умовах ринку, темпи технічного прогресу, зростання ефективності виробництва, економію всіх видів ресурсів, що використовуються на підприємстві. Успіх підприємства на зовнішньому і внутрішньому ринку повністю залежить від того, наскільки  продукція та послуги відповідають стандартам якості. На сьогоднішній день, якість продукції, є одним з невід’ємних елементів становлення діяльності підприємства, виходу на міжнародний і, в тому числі на європейський ринок, що особливо актуально в умовах євроінтеграції України.

Торговая марка  RV-ZAFT

ТЕХНІЧНІ І СПОЖИВЧІ ХАРАКТЕРИСТИКИ

     Останнім часом важливу роль стали грати такі параметри, як екологічність, енергоємність, ергономічні і естетичні якості, безпека для навколишнього середовища і здоров’я людини. Більше, ніж раніше, значення стали грати інтуїтивність інтерфейсу користувача, захист інформації, реальна технічна підтримка споживача, набір корисних функцій, наявність автоматичного керування, можливість управління по локальній мережі та через Інтернет, тощо.

     Один із керівників нашої команди приводе часто характерний приклад із своєї практики, хоча цей приклад пов’язаний не з технічною продукцією, але високотехнологічною – автомобільною хімією. Багато років назад, десь у 2006-2007, він вивчив характеристики одної американської двокомпонентної поліролі кузова автомобіля. Вибирати товар керівник вміє, тому аналіз інформації про поліроль був проведений вичерпний і з використанням багатьох джерел інформації, після чого був зроблений висновок про високу якість товару і відповідність заявлених характеристик реальним характеристикам товару. Причому товар був пару років присутній на ринку України. Але після прийняття рішення про покупку даного виробу, ніякі спроби знайти його в Україні не закінчились успіхом. Останні партії товару були розкуплені «грамотними» і прискіпливими споживачами-автолюбителями; замовити такий товар, хоча він недешевий, також не вдалось. Коли в одному з автомагазинів ця людина. просто в розмові з продавцем, згадала цей випадок, то продавець промовив свою думку: «Цей автополіроль дійсно перестали завозити в країну. Думаю, причина в тому, що комерція не сумісна з якістю. Для багатьох постачальників краще продати багато дешевого товару, ніж завозити ексклюзивну продукцію». Продавця керівник знав давно, і зрозумів, що той дуже любить і вивчає свою справу. Фраза "комерція не сумістна з якістю" неодноразово згадувалась на технічних заняттях з працівниками фірми.  Наша команда завжди вболіває за те, щоб наші замовники не вважали нас тільки комерсантами, а ще поважали, як команду фахівців та інженерів в області відеоспостереження та систем безпеки. Порада № 4 – покупайте технічний товар, включаючи розум і серце, перевіряйте відповідність його заявленим технічним характеристикам, радьтесь з реальними спеціалістами, і… обов’язково не забувайте про естетику продукції та добротність матеріалів, з яких виготовлений товар.

ЦІНА, КОНКУРЕНЦІЯ І РИЗИКИ

     В зв’язку з демографічною кризою в поєднанні з економічним занепадом країни, виживання будь-якої фірми, її стійке становище на ринку товарів і послуг визначаються рівнем конкурентоспроможності. У свою чергу, конкурентоспроможність пов'язана з двома показниками - рівнем ціни та рівнем якості продукції. Причому другий фактор поступово виходить на перше місце. Це пов’язано, також, зі зниженням якості життя громадян, збільшенням контроля закупок і непродуктивних витрат в підприємствах і установах. Конкуренція для підприємств є значною спонукальною силою вона змушує не тільки впроваджувати все нове і передове, але і найбільш раціонально використовувати всі наявні ресурси на підприємстві. На при великий жаль для споживача, на ринку зустрічається і недобросовісна конкуренція. Методи недобросовісної конкуренції пов'язані з порушенням прийнятих на ринку норм і правил. До таких методів належать: продаж за цінами нижче собівартості, або демпінг, з метою підриву позицій конкурента і подальшого витіснення його з ринку; зловживання панівним становищем на ринку, наприклад надмірне завищення цін або відмову здійснювати поставки; неправдива інформація та реклама; несумлінне копіювання (імітація) товарів і продукції конкурентів; порушення якості, стандартів і умов поставок товарів і послуг. Поліпшення якості та підвищення конкурентоспроможності товарів можливе на основі стандартизації. Вона дозволяє регламентувати вимоги до якості продукції, більш ефективно вирішувати проблеми спеціалізації, визначати раціональні способи виробництва продукції і здійснювати управління якістю товарів.

     Перш за все, враховуючи сферу відеоспостереження, то потрібно розуміти, що вона  повинна  відповідати прийнятим технічним стандартам та пройти сертифікацію. Ми впевнені, що всі технічні та експлуатаційні характеристики обладнання для відеоспостереження можна привести до певних норм, навіть такі, які нещодавно вважились чисто суб’єктивними, наприклад – якість картинки, можливість ідентифікації осіб, комфортність спостереження для персоналу безпеки, тощо. На території України діє Державний підхід до системи стандартів, яким змушена відповідати продукція, щоб мати  можливість реалізації. Це вже є першою сходинкою до якісного продукту. Більшість компаній на даний час мають сайти, тому цю інформацію там можна знайти, але не у всіх.

     Стандартизація виступає вагомим елементом забезпечення якості продукції, яка полягає у встановленні норм та вимог щодо якості, її показників, методів, засобів та контролю. Важливим елементом у системі управління якістю продукції є її сертифікація. Сертифікація продукції є одним із головних способів підтвердження відповідності продукції поставленим вимогам. Сертифікація продукції підтверджує її високу якість, безпечність та надійність для споживача. Порада № 5 – завжди вимагайте у продавця сертифікат, як підтвердження якості продукції. Дуже обережно відносьтеся до привабливої ціни, часто вона несе в собі прикриті недоліки, низьку надійність, неправдиві технічні дані. Добросовісного продавця не збентежить питання про сертифікат якості. Якщо є сумніви, а на техніку більшої вартості немає коштів, згадайте пораду № 1. Наприклад, як ви самостійно зможете довіряти товару, купуючи камеру відеоспостереження на 5 Мегапікселів, з широким динамічним діапазоном WDR 120 дБ, співвідношенням сигнал/шум більше 71 дБ, тощо? Перевірити без спеціального обладнання це неможливо. Наявність правильного сертифікату якості/відповідності значно зменшить всі ризики, підвередить відповідність технічних характеристик паспорту виробу та забезпечить комфортне користування пристроями відеоспостереження на протязі тривалого часу. Тобто, ви покупаєте саме те, що вам потрібно, а не обіцянки продавця.     

     Отже, чи може дозволити собі пересічний Українець купувати саме якісну технічне обладнання маючи мінімальну середньомісячну заробітну плату? Відповідь на це запитання ви знайдете лише заглянувши у свій гаманець. Але все ж при виборі технічного обладнання потрібно звертати увагу на ту торгову марку, яка дорожить своєю репутацією та радує свого споживача лише якісним технічним обладнанням.  

  ПРОДАВЦІ

     При придбанні будь-якої технічної продукції допомога фахівця відповідного рівня дуже потрібна, а особливо коли споживач не компетентний в технічних питаннях.  Продавець-консультант - фахівець, який представляє магазин, інтернет-магазин, оптовий склад, і веде спілкування з покупцем, в його обов'язки входить не тільки безпосередній продаж товару, але й надання допомоги в його виборі, а також, часто, продаж супутніх послуг по проектуванню, монтажу, післягарантійному обслуговуванню. Він повинен знати всю інформацію, пов'язану з випуском товару, його виробником, властивостями та якостями, матеріалом, з якого виготовлений, та іншими характеристиками, якими може цікавитися покупець. Покупець може звернутися до фахівця з будь-якого питання або проблеми, які той повинен швидко і якісно вирішити. Якщо все ж  у вас виникають сумніви, щодо покупки даного товару, ви маєте право згідно з Законом України “Про захист прав споживачів”,  вимагати від продавця документи, які підтверджують належну якість продукції; походження товару, гарантійний талон тощо. Поверхневі знання і невичерпні відповіді представника продавця недопустимі.

     Наша команда вважає, що кожне підприємство-продавець високотехнологічної продукції повинно мати у своєму штаті кваліфікованих спеціалістів з вищою та середньою спеціальною освітою. Що вимагається роботодавцем від сучасного працівника, який продає складну техніку? Щоб він вмів генерувати свої ідеї і втілювати їх в життя, щоб він міг неформально дивитися на ситуацію та щоб його робота не лише була зосереджена на короткому відрізку, а щоб вона була багатоаспектна, тобто працювати на перспективу. Порада № 6 – уникайте «миттєвих» і тимчасових продавців без відповідної освіти, не спілкуйтесь взагалі с тим продавцем, який не може відповісти на деякі запитання стосовно обраного товару. І не поспішайте проявляти скептицизм типу: «дуже високі у нас вимоги до простих продавців-консультантів». На наш погляд, це - не високі вимоги, це повинно стати нормою. Знання і кваліфікація продавців-консультантів, менеджерів з продажу, сервісних інженерів, маркетологів повинні відповідати тим коштам, які ви оплачуєте за придбаний товар.

     Звертаючи увагу на вибрану сферу, потрібно розглянути послуги, представлені компанією. В даному випадку, це є встановлення системи відеоспостереження. Спочатку потрібно, щоб компанія розробила проект, креслення прокладання кабелів, місця встановлення камер, щоб кути огляду, чіткість та інші характеристики відео відповідали меті впровадження системи відеоспостереження. Виконавець повинен вміти робити всі розрахунки для проекту. Порада № 7 – оцініть вміння виконавця проводити чіткий аналіз завдання, обґрунтовувати свою точку зору по вибору камер, вміння чітко роз’яснити замовникові результати розрахунків, наявність вимірювальних приладів та інструментів для монтажних робіт. Коли приїжджає бригада без належних інструментів та обладнання, без чіткого плану, то вона робить халтуру, після якої стидно приймати роботу. Професіоналізм повинен відчуватися одразу, як і впевненість у тому, що все буде зроблено якісно і кваліфіковано. В компанії, яка представляє торгівельну марку  RV-ZAFT®, з цим все в порядку; вона відома в певних колах і асоціюється з гарантованою наявністю кваліфікованих спеціалістів. 

     Ще раз наголошуємо, що важливою ознакою хорошого продавця товарі і послуг є репутація. Як людина дорожить своєю репутацією, так і компанії. Витрачається багато ресурсів та сил на створення позитивного іміджу, щоб покупець довіряв репутації компанії. Це дуже впливає на продажі товару та попит на послуги. Тому  перебравши більшість українських компаній, слідує відмітити, що RV-ZAFT® відповідає цим двом ознакам. Вона вже існує більш ніж 25 років, а за цей термін дуже багато відбулося змін в даній сфері, велика кількість компаній взагалі перестала існувати. Компанія RV-ZAFT® витримала перевірку часом. Населення і підприємства-замовники з великою обережністю купують товари у компаній, які існують невеликий термін. Вони страхують себе від непередбачених витрат, які інколи досягають вартості придбаного виробу, а трапляється, навіть, більшої вартості.

     P.S. Висловимо ще одну нашу думку, так би мовити – поза конкурсом. Де-факто, справжня якісна технічна продукція з часом не втрачає своєї привабливості. Цьому не заважає фізичне і моральне старіння пристроїв. Навпаки, деякі з них або використовується до цього часу, або зберігаються на пам’ять про техногенний вік, або набувають статусу витвору мистецтва (антикваріату) для колекціонерів.

Старый радиоприёмник |  RV-ZAFT Магнитофон SONY  

Магнитофон Kenwood

 

Олена Залізнична